ZÁRUČNÉ OPRAVY

Sme pyšní na odolnosť našich silných zariadení a ako záväzok voči všetkým našim zákazníkom ponúkame 24-mesačnú záruku od dátumu nákupu na všetky zariadenia, ktoré spĺňajú podmienky Vyhlásenia o záruke. Pre všetko príslušenstvo ponúkame 6-mesačnú záruku od dátumu zakúpenia.

Pre viac informácií si stiahnite naše Vyhlásenie o obmedzenej záruke  vo všetkých jazykoch.

SLUŽBY NA OPRAVU

Ak máte s vaším zariadením problém, máte nasledujúce možnosti:

- prezrite si naše Často sa pýtané otázky, aby ste sami mohli opraviť malé problémy
- kontaktujte zákaznícky servis pre pokus o vyriešenie problému na diaľku
- vyžiadajte si bezplatné vyzdvihnutie a opravu, ak je to potrebné, zákaznícky servis zariadi vyzdvihnutie telefónu

Pri kontaktovaní tímu zákazníckeho servisu majte poruke svoje číslo IMEI.
Pri odosielaní telefónu na opravu odporúčame používať pôvodné balenie alebo podobné ochranné balenie.
Do zásielky vložte potvrdenie o kúpe tovaru.
Pred odoslaním vášho zariadenia na opravu si nezabudnite zálohovať svoje dáta.
Vaše zariadenie bude opravené alebo vymenené zvyčajne do 5 pracovných dní od prijatia zariadenia v servisnom stredisku.