POMOC A PODPORA
VYHĽADÁVANIE POMOCI A PODPORA ČASTO SA PÝTANÉ OTÁZKY
Moje zariadenie sa dostalo do kontaktu so známymi/neznámymi tekutinami, čo mám robiť?
- Ak sa kvapalina, iná ako sladká voda, dostane do HPJ (audio konektora) alebo USB portov, mala by sa čo najskôr vypláchnuť.
- Najprv zariadením potrepte, aby sa kvapôčky kvapaliny dostali von a potom ho nechajte vyschnúť pred vložením náhlavnej súpravy s audio konektorom alebo USB kábla.
Poznámka: Bod 2 – Taktiež by sa malo dodržiavať, keď sa voda dostane do týchto portov.
Na čo môžem použiť poukážku ViewRanger?
Pre zákazníkov v Kanade, Českej republike, Dánsku, Fínsku, Nemecku, Holandsku, na Novom Zélande, v Severnom Írsku, Nórsku, na Slovensku, Španielsku, Švédsku alebo Spojených štátoch amerických:
Dostupné možnosti
1. Balíčky s prémiovým mapovaním:
• Mapovanie v rámci celej vašej krajiny bez časového obmedzenia v pomere 1:50k.
• Mapovanie na celom území krajiny bez časového obmedzenia, v jednej z nasledujúcich krajín: Kanada, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Nemecko, Holandsko, Nový Zéland, Severné Írsko, Nórsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko alebo Spojené štáty americké
• Celoštátne mapovanie pre Belgicko, Francúzsko alebo Veľkú Britániu, pri 1- ročnom predplatnom v pomere 1:50k.
2. Balík kreditov ViewRanger (1000 kreditov)
• Môže byť uplatnený pre nákup regionálnych máp, alebo malých dlaždíc pre vytvorenie vlastnej mapy niektorej z nasledujúcich krajín: Austrália, Rakúsko, Belgicko, Kanada, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Veľká Británia, Grécko, Írsko, Taliansko, Holandsko, Severné Írsko, Nórsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko alebo Spojené štáty americké.
o Poznámka 1: dostupné mapy sa líšia podľa krajiny a ceny. K dispozícii je kombinácia máp 1: 50k a 1: 25k.
o Poznámka 2: používatelia môžu použiť svoje kredity na nákup oblastí z viacerých krajín, ak si to želajú.
3. Predplatné ViewRanger Pro (2 roky)
• Používatelia si môžu namiesto toho zvoliť 2-ročné predplatné aplikácie ViewRanger Pro, ktorá odomkne množstvo prémiových funkcií v aplikácii. Tieto zahŕňajú
o Používanie offline funkcie rozšírenej reality offline (Skyline)
o Mapy offline kdekoľvek na svete (s niekoľkými vrstvami: mapová mapa ViewRanger, satelit, OpenStreetMap, cyklistické mapy, lyžiarske mapy, dopravné mapy)
o Automaticky generovaná navigácia a smer cesty
o Možnosť tlačiť mapy
Pre zákazníkov v Belgicku, Francúzsku alebo Veľkej Británii:
Dostupné možnosti
1. Balíčky s prémiovým mapovaním:
• Celoštátne mapovanie vašej vlastnej krajiny, pri 1- ročnom predplatnom v pomere 1:50k.
• Celoštátne mapovanie ktorejkoľvek z ďalších dvoch krajín uvedených vyššie, pri 1- ročnom predplatnom v pomere 1:50k.
• Mapovanie na celom území krajiny bez časového obmedzenia, v jednej z nasledujúcich krajín: Kanada, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Nemecko, Holandsko, Nový Zéland, Severné Írsko, Nórsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko alebo Spojené štáty americké
2. Balík kreditov ViewRanger (1000 kreditov)
• Môže byť uplatnený pre nákup regionálnych máp, alebo malých dlaždíc pre vytvorenie vlastnej mapy niektorej z nasledujúcich krajín: Austrália, Rakúsko, Belgicko, Kanada, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Veľká Británia, Grécko, Írsko, Taliansko, Holandsko, Severné Írsko, Nórsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko alebo Spojené štáty americké.
o Poznámka 1: dostupné mapy sa líšia podľa krajiny a ceny. K dispozícii je kombinácia máp 1:50k a 1:25k.
o Poznámka 2: používatelia môžu použiť svoje kredity na nákup oblastí z viacerých krajín, ak si to želajú.
3. Predplatné ViewRanger Pro (2 roky)
• Používatelia si môžu namiesto toho zvoliť 2-ročné predplatné aplikácie ViewRanger Pro, ktorá odomkne množstvo prémiových funkcií v aplikácii. Tieto zahŕňajú
o Používanie offline funkcie rozšírenej reality offline (Skyline)
o Mapy offline kdekoľvek na svete (s niekoľkými vrstvami: mapová mapa ViewRanger, satelit, OpenStreetMap, cyklistické mapy, lyžiarske mapy, dopravné mapy)
o Automaticky generovaná navigácia a smer cesty
o Možnosť tlačiť mapy
Pre zákazníkov v Austrálii, Rakúsku, Grécku, Írsku, Taliansku, Švajčiarsku alebo Spojených štátoch amerických:
Dostupné možnosti
1. Balíčky s prémiovým mapovaním:
• Mapovanie na celom území krajiny bez časového obmedzenia, v jednej z nasledujúcich krajín: Kanada, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Nemecko, Holandsko, Nový Zéland, Severné Írsko, Nórsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko alebo Spojené štáty americké
• Celoštátne mapovanie pre Belgicko, Francúzsko alebo Veľkú Britániu, pri 1- ročnom predplatnom v pomere 1:50k.
2. Balík kreditov ViewRanger (1000 kreditov)
• Môže byť uplatnený pre nákup regionálnych máp, alebo malých dlaždíc pre vytvorenie vlastnej mapy, vo vašej krajine alebo niektorej z nasledujúcich krajín: Austrália, Rakúsko, Belgicko, Kanada, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Veľká Británia, Grécko, Írsko, Taliansko, Holandsko, Severné Írsko, Nórsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko alebo Spojené štáty americké.
o Poznámka 1: dostupné mapy sa líšia podľa krajiny a ceny. K dispozícii je kombinácia máp 1:50k a 1:25k.
o Poznámka 2: používatelia môžu použiť svoje kredity na nákup oblastí z viacerých krajín, ak si to želajú.
3. Predplatné ViewRanger Pro (2 roky)
• Používatelia si môžu namiesto toho zvoliť 2-ročné predplatné aplikácie ViewRanger Pro, ktorá odomkne množstvo prémiových funkcií v aplikácii. Tieto zahŕňajú
o Používanie offline funkcie rozšírenej reality offline (Skyline)
o Mapy offline kdekoľvek na svete (s niekoľkými vrstvami: mapová mapa ViewRanger, satelit, OpenStreetMap, cyklistické mapy, lyžiarske mapy, dopravné mapy)
o Automaticky generovaná navigácia a smer cesty
o Možnosť tlačiť mapy
Pre zákazníkov v ostatných krajinách:
Dostupné možnosti
1. Balíčky s prémiovým mapovaním:
• Mapovanie na celom území krajiny bez časového obmedzenia, v jednej z nasledujúcich krajín: Kanada, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Nemecko, Holandsko, Nový Zéland, Severné Írsko, Nórsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko alebo Spojené štáty americké
• Celoštátne mapovanie pre Belgicko, Francúzsko alebo Veľkú Britániu, pri 1- ročnom predplatnom v pomere 1:50k.
2. Balík kreditov ViewRanger (1000 kreditov)
• Môže byť uplatnený pre nákup regionálnych máp, alebo malých dlaždíc pre vytvorenie vlastnej mapy niektorej z nasledujúcich krajín: Austrália, Rakúsko, Belgicko, Kanada, Česká republika, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Veľká Británia, Grécko, Írsko, Taliansko, Holandsko, Severné Írsko, Nórsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko alebo Spojené štáty americké.
o Poznámka 1: dostupné mapy sa líšia podľa krajiny a ceny. K dispozícii je kombinácia máp 1:50k a 1:25k.
o Poznámka 2: používatelia môžu použiť svoje kredity na nákup oblastí z viacerých krajín, ak si to želajú.
3. Predplatné ViewRanger Pro (2 roky)
• Používatelia si môžu namiesto toho zvoliť 2-ročné predplatné aplikácie ViewRanger Pro, ktorá odomkne množstvo prémiových funkcií v aplikácii. Tieto zahŕňajú
o Používanie offline funkcie rozšírenej reality offline (Skyline)
o Mapy offline kdekoľvek na svete (s niekoľkými vrstvami: mapová mapa ViewRanger, satelit, OpenStreetMap, cyklistické mapy, lyžiarske mapy, dopravné mapy)
o Automaticky generovaná navigácia a smer cesty
o Možnosť tlačiť mapy
Akú veľkosť pamäťovej karty SD môžete použiť so zariadením?
1. Zariadenie podporuje SDXC. Trieda 10/ultra vysoká rýchlosť
2. Veľkosť až do 128Gb
Ako môžem vyriešiť zlú kvalitu zvuku?
Existuje množstvo faktorov, ktoré môžu ovplyvniť zvuk vášho zariadenia, napríklad:
1. Ak bol telefón ponorený do vody, potom mikrofón a reproduktor budú musieť uschnúť, aby obnovili svoju normálnu funkčnosť
2. Ak je prichádzajúci hovor smerovaný na veľkú vzdialenosť a smeruje cez niekoľko telekomunikačných infraštruktúr poskytovateľov
3. Technický výkon medzi výrobcami mobilných telefónov, toto môže súvisieť so softvérom alebo hardvérom
4. Prostredie, v ktorom sa telefón používa, najmä tam, kde je hlučné pozadie, zvyčajne premávka v rušnom mestskom prostredí alebo veľké nákupné strediská a letiská
Všetci výrobcovia mobilných telefónov musia navrhnúť zariadenie, ktoré bude pracovať v rámci veľmi prísnych noriem stanovených organizáciami, ako je Európska únia. Tieto sú zvyčajne založené na bezpečnosti, aby ste pri dlhšom používaní nemuseli trpieť poruchami sluchu.
Všetky výrobky Land Rover spĺňajú tieto bezpečnostné normy a sú CE označené ako záruka, že dodržiavame tieto štandardy a naše audio úrovne sú v bezpečných medziach.
Čo mám robiť, keď mám problémy s príjmom signálu?
1. Zlá kvalita hovorov: Skontrolujte, či je hlasitosť zariadenia nastavená na prijateľnú pohodlnú úroveň
2. Keď sa zariadenie používa v oblastiach so slabým signálom, napr. v blízkosti vysokých budov alebo v suteréne, kvalita hovoru môže byť nepriaznivo ovplyvnená
3. Keď sa toto zariadenie používa v období vysokej intenzity hovoru, napríklad v špičkách, porucha hovoru môže byť spôsobená preťažením siete
4. Pohotovostný čas sa zníži, pohotovostný čas súvisí so systémovým nastavením siete, dôvod môže byť, že telefón sa používa v oblasti so slabým signálom
Tam, kde je slabý signál, sa telefón neustále pokúša komunikovať vyhľadávaním signálu základňovej stanice a batéria sa rýchlejšie vybije, a tým sa zníži pohotovostný čas
Čo musím urobiť, ak sa zobrazí ,,Zadajte PUK kód”?
1. Po troch po sebe nasledujúcich nesprávnych pokusoch o zadanie správneho PIN kódu SIM karty sa PIN kód zablokuje a zobrazí sa žiadosť o kód PUK
2. Predtým, než sa pokúsite vložiť kód PUK, ubezpečte sa, že máte správny kód poskytnutý poskytovateľom siete
3. Po desiatich neúspešných pokusoch zadania PUK kódu bude karta SIM trvalo vypnutá
4. Po trvalom zablokovaní SIM karty si budete musieť zakúpiť novú SIM kartu
Čo robiť, ak sa na vašej domovskej obrazovke zobrazí správa ,,Iba tiesňové volanie”?
1. Toto sa zobrazí, ak sa vyskytnú problémy so SIM kartou
2. Dodatočne, ak sa nachádzate v oblasti, ktorá nie je pokrytá poskytovateľom siete
Čo mám robiť, ak sa na zariadení zobrazí správa ,,Žiadna služba”?
1. Toto sa môže zobraziť, ak sa nachádzate v oblasti, ktorá nie je pokrytá vaším poskytovateľom siete, alebo ak sa nachádzate v oblasti s nízkym príjmom, napríklad v uzavretom priestore
2. Na obrazovke sa zobrazí ,,Žiadna služba”, až kým sa situácia nevyrieši presunom do oblasti, kde služba je
3. Ak tento problém pretrváva, keď sa nachádzate v lokalite známou dobrým servisom, obráťte sa na poskytovateľa siete, aby ste sa uistili, že neexistujú žiadne obmedzenia týkajúce sa služieb alebo služieb vašej SIM
Čo znamená správa ,,Vložte kartu SIM”?
1. Uistite sa, že ste správne vložili SIM kartu
DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE – Nevkladajte SD kartu do slotu SIM karty. Toto by mohlo poškodiť kontakty čítačky SIM kariet a SIM kartu nebude možné čítať. Zariadenie bude musieť byť vrátené do servisného strediska.
2. Ak je správne vložená a správa sa stále zobrazuje, vyčistite kontakty karty SIM pomocou suchej handričky
3. Ak stále nie je rozpoznaná, zavolajte svojmu poskytovateľovi siete, aby ste sa uistili, že karta SIM bola zapnutá, alebo či majú ďalšie pokyny
Ako je ID volajúceho povolené/zakázané na tomto zariadení?
1. Prejdite do ponuky telefónu a vyberte položku Nastavenia, vyberte položku Kontá hovoru a potom požadovanú kartu ,,SIM”
2. Na tejto obrazovke prejdite nadol k možnosti ,,Dodatočné nastavenia”
3. Na tejto obrazovke sú dve možnosti ,,ID volajúceho” a ,,Čakanie na hovor”. Zvoľte ID volajúceho, objaví sa okno s tromi voľbami: ,,Predvolené nastavenie siete”, túto možnosť vyberte, ak ste si vedomí, aké je predvolené nastavenie siete a ak to požadujete
4. ,,Skryť číslo”, skontrolujte, či toto nie je nastavené, pretože to zabráni zobrazovaniu ID volajúceho na prijímacom zariadení
5. ,,Zobraziť číslo”, vyberte toto, aby ste sa uistili, že ID volajúceho sa zobrazí na prijímacom zariadení
Prečo sa volania na toto zariadenie dajú zdvihnúť inými zariadeniami?
1. Prejdite do ponuky telefónu a vyberte položku Nastavenia, vyberte položku Kontá hovoru a potom požadovanú kartu ,,SIM”
2. Prejdite na spodok tejto obrazovky a vyberte možnosť ,,Presmerovanie hovoru”
3. Skontrolujte, či je povolená možnosť ,,Vždy presmerovať”, ak je, zakážte ju. Na tejto obrazovke sa nachádzajú tri ďalšie možnosti: ,,Presmerovať, keď je obsadené”, ,,Presmerovať, keď nie je zdvihnuté” a ,,Presmerovať, keď nie je zasiahnuteľný”
4. Povoliť/zakázať požadované funkcie
Prečo zariadenie nerobí určité hovory?
Počas používania zariadenie nebude volať napríklad na medzinárodné čísla, skontrolujte, či sú povolené čísla pevnej voľby (FDN):
1. Prejdite do ponuky telefónu a vyberte položku Nastavenia, vyberte položku Kontá hovoru a klepnite na požadovanú kartu ,,SIM”
2. Vyberte čísla pevnej voľby (FDN)
3. Na tejto obrazovke môžete povoliť/zakázať FDN, budete potrebovať vedieť PIN2 kód. Zoznam FDN môžete spravovať aj z tejto stránky
Ako zabezpečím, aby v režime ,,Nerušiť” bolo počuť budík?
1. Budete musieť nastaviť prioritné prerušenia, to môže byť vykonané v ponuke Nastavenia a výberom zvuku a Nerušiť
2. Zvolenie Prednosť povolí iba
3. Tu máte prednostné prerušenia, vyberte z možnosti Budíkov, udalostí a upozornení, váš budík budete mať v nastavenom čase
4. Okrem toho môžete prijímať určené hovory alebo správy aktivovaním, potom prejdite na položku ,,Hovory/správy od” a spravujte zoznam kontaktov
Ako môžem zálohovať údaje na externom pamäťovom zariadení?
1. Pripojte zariadenie Land Rover Explore k počítaču/notebooku pomocou dodaného kábla USB
2. Na obrazovke zariadenia Land Rover Explore sa objaví upozornenie, ,,USB nabíjanie” tohto zariadenia, kliknite na toto upozornenie
3. Na obrazovke sa zobrazí niekoľko možností, vyberte prenos súborov
Na počítači:
1. Prejdite na úvodnú obrazovku a zvoľte Land Rover Explore a zvoľte, čo robiť s týmto zariadením
2. Vyberte možnosť Vnútorné zdieľané úložisko alebo karta SD
3. Vyberte priečinok a súbory, ktoré chcete uložiť alebo preniesť do počítača
4. Zachyťte a presuňte na požadované miesto v počítači.
Ako vymažem cache a históriu prehliadača?
1. Navštívte ponuku ,,Chrome”
2. Prejdite do Ponuky a vyberte položku ,,Nastavenia”
3. Vyberte možnosť ,,Súkromie”
4. V spodnej časti obrazovky vyberte správu ,,Vymazať údaje prehliadania”
5. Vyberte históriu prehliadania, súbory cookie, údaje o webových lokalitách a snímky a súbory uložené vo vyrovnávacej pamäti, ktoré sa majú vymazať
Ako môžem kopírovať kontakty zo SIM karty do zariadenia?
1. Prejdite do ponuky ,,Kontakty” a nastavenia
2. Vyberte položku ,,Importovať/Exportovať” a ,,Importovať z karty USIM”
3. Vyberte kontakty, ktoré majú byť importované alebo zvoľte Vybrať všetko
4. Potom zvoľte ,,OK”
Ako môžem prenášať dáta na iné zariadenie cez Bluetooth (napríklad obrázok)?
1. Napríklad prejdite do ponuky Fotografie
2. Vyberte priečinok, ktorý obsahuje súbor, ktorý chcete preniesť
3. Vyberte obrázok, ktorý chcete presunúť, vyberte ikonu v hornej časti stránky a vyberte položku Bluetooth
4. Vyberte zariadenie, na ktoré chcete poslať a odošlite
Ako spravím spárovanie s iným Bluetooth zariadením?
1. Navštívte ponuku s nastaveniami
2. Pod Bezdrôtové pripojenie a Nastavenia siete môžete vidieť tlačidlo Bluetooth
3. Vyberte Bluetooth klepnutím na Bluetooth
4. ,,Hľadanie zariadenia” sa spustí
5. V zobrazenom zozname si vyberte zariadenie, ku ktorému sa želáte pripojiť
6. Potvrďte prístupový kľúč zobrazený na vašom zariadení a či zariadenie, s ktorým chcete párovať, je rovnaké a potom zvoľte možnosť ,,Párovať”
Ako môžem povoliť/zakázať Bluetooth a pripojiť sa cez Bluetooth?
Poznámka: Spojenie prostredníctvom Bluetooth je podmienené zahrnutím do vášho dátového balíka vaším operátorom siete.
Na zariadení:
1. Prejdite do ponuky nastavení a vyberte položku ,,Povoliť”
2. Vráťte sa do ponuky nastavení a vyberte položku ,,Viac”
3. Vyberte možnosť ,,Pripojenie a prenosný hotspot”
4. Zvoľte možnosť ,,Pripojenie cez Bluetooth”, vráťte sa na predchádzajúcu obrazovku a potom sa vráťte naspäť do okna s nastaveniami
5. Ak chcete, aby bolo zariadenie objaviteľné, vyberte funkciu Bluetooth
Ďalšie kroky:
1. Na vašom PC/laptope vyhľadajte zariadenia Bluetooth
2. Vyberte vaše zariadenie a pripojte ho
3. Po pripojení zariadenia a úspešnom nainštalovaní ovládačov kliknite na zariadenie zo zoznamu pripojených zariadení. Pripojenie je teraz hotové.
Ako môžem zapnúť/vypnúť prediktívny text?
1. Navštívte ponuku s nastaveniami
2. Posuňte sa nadol a vyberte možnosť ,,Jazyk a vstup”
3. Vyberte klávesnicu a metódy zadávania alebo príklad voľby ,,Gboard”
4. Prejdite nadol a vyberte možnosť ,,Korekcia textu” a potom vyberte požadovanú úroveň korekcie
Ako môžem upraviť upozornenia, zvuk a vibrácie pre prichádzajúce správy?
1. Spustite aplikáciu Správy
2. V rámci aplikácie otvorte ponuku Nastavenia
3. Posuňte sa nadol a vyberte možnosť ,,Upozornenia”
4. Ak chcete vybrať požadovaný vyzváňací tón, vyberte položku ,,Vybrať zvonenie”
5. Vedľa položky ,,Vibrovať” zaškrtnite možnosť povoliť/zakázať vibráciu pre prichádzajúce správy
Ako môžem povoliť/zakázať správu o doručení a prečítať si prehľad správ?
1. Spustite aplikáciu Správy
2. V rámci aplikácie otvorte ponuku Nastavenia
3. Prejdite nadol do sekcie ,,Textové správy (SMS)”
4. Vedľa položky ,,Prehľady o doručení” zaškrtnite možnosť povoliť/zakázať správy o doručení SMS
Poznámka: čítanie prehľadov nie je k dispozícii pre správy SMS
5. Prejdite nadol do sekcie ,,Multimediálne (MMS) správy”
6. Vedľa položky ,,Prehľady o prečítaní” a ,,Prehľady o doručení” zaškrtnite možnosť povoliť/zakázať správy o prečítaní a doručení pre MMS
Mám problémy s Windows 10 a s Land Rover Explore, ako ich môžem vyriešiť?
Systém Microsoft Windows nedávno aktualizoval systém Windows 10, čo spôsobilo problém s ovládačom MTP.
Ovládač MTP sa nazýva protokol Media Transfer Protocol, ktorý pomáha používateľom preniesť dáta medzi systémom Windows a našimi zariadeniami.
Ak chcete tento problém vyriešiť, musíte vykonať nasledujúce kroky:
1. Prejdite do vyhľadávania v ponuke Štart (alebo Cortana). Stačí kliknúť na ikonu Hľadať pre Cortanu na paneli úloh systému Windows 10 a napísať ,,Spustiť”. V hornej časti zoznamu sa vám zobrazí príkaz Spustiť, otvorte program
2. Napíšte nasledujúce: http://www.android.com/filetransfer/
Ako môžem na zariadení vykonať obnovenie z výroby?
Poznámka: Pred vykonaním tejto činnosti sa uistite, že ste zálohovali a zabezpečili svoje dáta.
1. Navštívte ponuku s nastaveniami
2. Vyberte položku ,,Zálohovanie a obnovenie”, vyberte položku ,,Resetovanie dát z výroby”
3. Vyberte položku ,,Resetovať telefón” a ,,Vymazať všetko”
4. Zariadenie sa potom reštartuje
Ako zistím, že je k dispozícii aktualizácia zariadenia, ako zistím, že mám najnovší softvér?
POZNÁMKA: Keď je k dispozícii nový firmvér/softvér, upozornenia sa posielajú všetkým zariadeniam Land Rover Explore.
Na domovskej obrazovke sa na oznamovacom paneli zobrazí ikona. Keď sa zobrazí ikona, môžete potiahnuť nadol oznamovací panel a vybrať.
Manuálne aktualizovať:
1. Navštívte ponuku s nastaveniami
2. Prejdite na spodok tejto obrazovky a vyberte možnosť ,,O telefóne”
3. Vyberte možnosť ,,Systémové aktualizácie”, skontrolujte aktualizácie, ak je aktualizácia k dispozícii
4. Vyberte možnosť ,,Áno”
5. Zariadenie skontroluje úroveň nabitia batérie a môže vás požiadať o ďalšie nabitie
Ako nájdem svoje IMEI číslo?
1. Nájdete ho na vonkajšej strane krabice, v ktorej ste dostali svoj telefón a tvorí časť štítku schválenia
2. Ak číslo IMEI nie je dostupné, napíšte do zariadenia prostredníctvom klávesnice #06# a zobrazí sa vám okienko s IMEI číslom zariadenia
3. Prejdite do ponuky nastavení, zvoľte Stav a potom vyberte položku IMEI informácie
Ako spravím na zariadení snímku obrazovky?
1. Prejdite na obrazovku, ktorú chcete zachytiť
2. Na obrazovke stlačte súčasne tlačidlo zapnutia a tlačidlo na zníženie hlasitosti približne na 2 sekundy
Ako môžem vyriešiť zlú kvalitu zvuku spôsobenú kontaktom s kvapalinou?
1. Ak je telefón ponorený do vody, mikrofón a reproduktor budú musieť uschnúť, aby obnovili svoju normálnu funkčnosť
2. Zariadenie umiestnite do oblasti, kde môže mikrofón a reproduktor vyschnúť
Omylom som vymazal/-a aplikáciu, ako ju môžem obnoviť?
1. Navštívte Google Play Store, otvorte ho a uistite sa, že ste na domovskej stránke obchodu
2. Klepnite na ikonu nastavení v pravej hornej časti obrazovky
3. Klepnite na Moje aplikácie a hry
4. Klepnutím na položku Knižnica sa všetky predtým nainštalované aplikácie presunú sem
5. Vyberte požadovanú aplikáciu
Ako vykonám reset, keď je moja obrazovka prázdna?
Zariadenie má vstavanú batériu, ku ktorej má prístup len oprávnený personál.
1. Ak chcete zariadenie resetovať, stlačte súčasne tlačidlo zapnutia a tlačidlo na zvýšenie hlasitosti na 10 – 12 sekúnd
2. Zariadenie sa vypne a automaticky sa reštartuje
3. Zariadenie sa teraz zapne, bude fungovať a nabíjať sa podľa očakávania
ZÁRUČNÉ OPRAVY
Prečítajte si viac informácií o našej službe Záručné opravy vrátane informácií o
Pokrytie záruky a naša služba bezplatného vyzdvihnutia a opravy.
MÔŽEME POMÔCŤ S NIEČÍM INÝM?
KONTAKTUJTE NÁS
Volajte: +44 844 856 7004
24 hodín/pondelok-piatok
Máte dotaz?
Odpovieme v rámci jedného pracovného dňa
E-mail:
support@landroverexplore.com
Odpovieme v rámci jedného pracovného dňa